Huilbaby
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ga naar beneden
avatar
Janet van Asten
Admin
Posts : 7
Join date : 24-09-17
https://huilbaby.forumactie.com

Hoe zorg je voor meer energie? Empty Hoe zorg je voor meer energie?

25/9/2017, 09:15
Als ouder wordt je waarschijnlijk gek van de slapeloze nachten en geen of weinig rustmomenten. Hoe zorg je ervoor dat je toch nog energie hebt voor je werk, je partner en andere kinderen? Hoe gaan jullie ermee om?
avatar
Nicole de Boer
Posts : 1
Join date : 25-09-17

Hoe zorg je voor meer energie? Empty Re: Hoe zorg je voor meer energie?

25/9/2017, 09:45
Beste mede-ouders,

Ik ben moeder van Sanne (2,5) en Tom (2 maanden). Tom huilt dag en nacht en dat is inderdaad heel erg vermoeiend. Mijn man en ik hebben afgesproken dat we om de nacht uit bed gaan om Tom te voeden en troosten. Dit werkt voor ons goed. Daarnaast zijn mijn man en ik heel open naar elkaar over hoe we ons voelen. Als ik 's avonds aangeef dat ik echt ontzettend moe ben dan zorgt mijn man even voor de kinderen zodat ik even een uurtje op bed gaan liggen.

Daarnaast mogen wij de kinderen iedere zaterdagmiddag naar mijn moeder brengen. Zij past dan in een middag op. In die tijd hebben mijn man en ik eventjes tijd voor onszelf. Voor ons heel erg fijn! Ik raad iedereen aan om een paar uurtjes per week iets leuks te doen met je partner.

Succes!
Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum